تا چند روز دیگر به جشن باستانی و شیرین یلدا نزدیک می شویم. هزار و سیصد نود و هفتمین یلدا مصادف است با جمعه ۳۰ آذر. یکی از اتفاقات فرخنده ی امسال تقارن این جشن با جمعه است یعنی روزیکه رسم است که ایرانیان به بزرگان و فامیل سر بزنند و یلدای امسال بهانه ای شده تا این دورهمی را با شور وشوق بیشتر و با تنقلات و آجیل ها و میوه های قرمز یلدایی جشن بگیرند و بیشتر از پیش لذت ببرند و با خواندن دیوان حافظ محفل را شاعرانه تر و با گرفتن فال حافظ مهمانی را گرم تر کنند. علاوه بر این بیشتر رسم است که این روز را در خانه ی بزرگان فامیل مثل مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها جشن می گیرند پس بهتر است یک هفته قبل برای آماده سازی این جشن به آنها کمک کنیم تا فشاری از این جهت به آنها وارد نشود.

هرچه به یلدا نزدیک می شویم خرید میوه های خاص شب یلدا و مخصوصا آجیل شب یلدا و میوه خشک سخت تر می شود. به علت تقاضای زیاد ممکن است محصولات بی کفیت نصیبمان شود و یا حتی آن محصولاتی که قصد خریدشان را داریم ناموجود شوند.

در دنیای مدرن امروز بارها ثابت شده که یک از مطمئن ترین و راحت ترین روشهای خرید، خرید اینترنتی است. اما سوالی که پیش می آید این است که چه تضمینی وجود دارد  آنچه از خرید اینترنتی برای ما ارسال می شود جنس با کیفیت و مرغوبی باشد؟ در جواب باید گفت که در خرید اینترنتی باید به برند هایی اعتماد کرد که رضایت مشتری را جزیی از مسئولیت های خود میدانند و برند برادران حسینی نیز یکی از آن برند هاست. سابقه ی درخشان این برند نیز گواه این موضوع است. ضمن اینکه برای شهر های بزرگ مشهد و تهران نیز ارسال رایگان دارند.

از طرفی اگر ساکن شهری غیر از مشهد هستید بهتر است که از یک هفته قبل سفارشات خود را ثبت کنید تا آجیل شب یلدایتان به موقع به دستتان برسد.

برای آگاهی از از قیمت و سفارش محصولات ما می توانید از اینجا به سایت خرید اینترنتی ما سر بزنید.