شکلات تلخ یکی از مواد غذایی است که بسیاری از زنان باردار در دوران بارداری آن را در رژیم های غذایی خود می گنجانند و از آن استفاده می کنند. خانم ها باید دقت کنند که میزان مصرف این شکلات در حد تعادل باشد تا عوارض آن گریبانگیر مادر و جنین نشود. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیر شکلات تلخ بر جنسیت جنین بپردازیم.

بررسی تاثیر شکلات تلخ بر جنسیت جنین

امروزه خیلی از افراد با مراجعه به پزشکان مختلف سعی می کنند با استفاده از روش هایی مانند رژیم های غذایی، داروهای شیمیایی و طبیعی، دختر و یا پسر بودن جنین خود را در حین بارداری و یا ماه ها قبل از شروع دوران بارداری تعیین کنند.

در این میان برخی از محققان نیز در زمینه تثبیت مصرف برخی از مواد غذایی و تاثیرگذاری آنها بر جنسیت جنین، فعالیت می کنند.

مصرف انواع شکلات های تلخ با درصدهای مختلفی از تلخی، می تواند برای برخی از خانم ها در دوران بارداری لذت بخش باشد.

محققان علوم پزشکی سعی کرده اند که تاثیر این شکلات ها بر روی تعیین جنسیت جنین را ثابت کنند.  در نتیجه تحقیقات لازم، گفته شده است که بسیاری از خانم های باردار که روزانه یک تکه شکلات تلخ بالای ۵۰ درصد مصرف می کنند، عموما دارای نوزاد دختر می باشند.

البته این نتیجه دارای قطعیت نمی باشد، زیرا دیده شده است که خانم های باردار مصرف کننده این شکلات ها، دارای نوزاد پسر شده اند. پس خانم ها نباید بیش از حد به این قضیه امیدوار باشند.

با این وجود خانم هایی که قصد به دنیا آوردن نوزاد دختر را دارند، می توانند در کنار پیروی از رژیم های غذایی خود، از این شکلات ها نیز استفاده کنند تا کمک بیشتری به دختردار شدن آنها شود.

شکلات مایع

تاثیر مصرف شکلات تلخ بر مردان و زنان

در این میان بعد از بررسی تاثیر شکلات تلخ بر جنسیت جنین می توان به تاثیرات قوی مصرف این شکلات در مردان و زنان اشاره کرد. به طور کلی مصرف این شکلات در دوران بارداری علاوه بر احتمال تعیین جنسیت جنین، می تواند از زایمان زودرس و به دنیا آمدن نوزادی نارس جلوگیری کند.

خانم های باردار با مصرف این شکلات ها در دوران بارداری، البته در حد تعادل، می توانند دارای نوزاد باهوش تری شوند. همچنین خانم ها با مصرف این شکلات ها می توانند دردهای دوران قاعدگی را کاهش دهند و در این دوران دارای دردهای شکمی و کمری کمتری شوند. همچنین خانم ها با مصرف این شکلات در دوران قاعدگی می توانند اختلالاتی که در ترشح هورمون های آنها ایجاد می شود را کمتر کنند تا تغییرات خلق و خو نیز در آنها کمتر ایجاد شود.

مطلب مرتبط:”خواص شکلات تلخ برای زنان چه هستند؟”

در این میان مردان نیز با استفاده از این شکلات ها می توانند در رابطه های جنسی خود موفق تر عمل کنند. زیرا این شکلات ها دارای ترکیبی به نام ال آرژنین می باشند. این ترکیب می تواند با افزایش قدرت جنسی مردان، رابطه جنسی را برای آنها قوی تر و لذت بخش تر کند.

این شکلات ها با تاثیر مثبت بر بیماری فشار خون و بهبود جریان گردش خون در همه اعضای بدن مردان به خصوص آلت تناسلی آنها، می توانند آقایان را از مشکلاتی مانند اختلالات نعوظ، زود انزالی و … دور نگه دارند.

آقایان می توانند با مصرف شکلات های تلخ، قدرت باروری خود را افزایش دهند، آلت تناسلی خود را قوی تر کنند، سطح ترشح هورمون تستوسترون را زیاد کنند، میزان ماندگاری و تولید اسپرم ها را نیز افزایش دهند.

کلام آخر درباره تاثیر شکلات تلخ بر جنسیت جنین

از آنچه گفتیم نتیجه می گیریم که محققان هنوز نتوانسته اند نظر قطعی درباره میزان تاثیر شکلات تلخ بر جنسیت جنین داشته باشند. اما میزان تاثیر این شکلات بر قدرت باروری زنان و مردان تثبیت شده است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.