یکی از فراموشی نشدنی‎ترین روزهای سال، روزهای پایانی زمستان است. مردم در این روز ها شور و اشتیاقی عجیبی دارند. اکثرا درگیر آمادگی برای سال نو هستند. از خانه تکانی گرفته تا خرید انواع و اقسام محصولات،  علی الخصوص خریدهای نوروزی از جمله فعالیت‎هایی ست که خیلی‎ها درگیر آن هستند. یکی از آن فعالیت های خرید آجیل می باشد.

به همین خاطر، این شور و حرارت مردم در خیابان‎ها و بازارها نمود بیشتری دارد. این حس و حال را  می‎توان از زمانی که خانه را ترک کرده و وارد خیابان های شلوغ شده ببینیم. با وجود اینکه درگیر ترافیک و مغازه های شلوغ می‎شویم ولی باز هم از این شلوغی لذت می‎بریم و تا زمانی که این شلوغی به خرید ایده آل ما لطمه نزند آن را تحمل می‎کنیم و در نهایت همه‎ی این مشکلات را به عنوان  خصوصیات روزاهای پایانی سال می‎پذیریم.

اما در همان حین که از سر و صدا و جمعیت کلافه شده‎ایم بازهم نمی‎توانیم تصور نکنیم که این خرید را در روزهای عادی سال با آسایش بیشتری انجام می‎دادیم و گرچه در روزهای معمولی هم خیابان‎های شلوغ و ترافیک را تحمل می‎کردیم و آن را به عنوان یکی از خصوصیات جدانشدنی شهر های بزرگ پذیرفته بودیم ولی از طرفی در صف های طولانی خرید معطل نمی‎شدیم و شلوغی باعث نمی‎شد که خللی در پروسه‎ی خریدمان ایجاد شود و مسائلی مثل اشتباه در بسته بندی و یا جا به جایی خرید پیش بیاید.

به غیر از تمام این مسائل، نمی‎توان به زمانی که در صف های شلوغ از دست می‎دهیم و معطل می‎شویم فکر نکینم. چراکه در آن مدتی که در صف های طولانی هدر دادیم می‎توانستیم از زمانمان استفاده بهتری داشته و حداقل زمانمان را بی جهت در صف های خرید از دست ندهیم.

درست زمانی که ساکت و منتظر در صف خرید در انتظار ایستاده اید به این فکر می‎کنید که چه میشد اگر در این لحظه با یک لیوان چای دبش در حالی روی یک کاناپه گرم و نرم نشسته ایم خرید هایمان خود به خود انجام میشد و دیگر نیازی نبود که برای یک خرید ساده این همه دردسر را تحمل کنیم.

شاید ده سال پیش این تصور، یک فانتزی غیرممکن و نشدنی بود اما امروزه تکنولوژی طوری پیشرفت کرده که تمام آرزوهای نشدنی ما را ممکن ساخته و روز به روز به ما ثابت می‎کند که هیچ چیز غیر ممکن نیست و می‎تواند به تمام خواسته های ما جامه ی عمل بپوشاند و هر روز بیش‎تر از دیروز راحتی و آسایش را برای ما فراهم می‎کند.

بنابراین اگر جزء آن دسته افرادی هستید که فکر می‎کنند راه فراری برای این گونه مسائل وجود ندارد و چه بخواهیم و چه نخواهیم نمی‎توانیم از ترافیک و بزرگراه‎های قفل شده و از آن طرف از هیاهوی بازار های دم عید خلاص شویم، معلوم است آشنایی خیلی کمی با خرید اینترنتی داشته و بنا به دلایلی هنوز آن را تجربه نکرده‎اید.

شاید یکی از دلایل عمده ی مردم برای دوری کردن از خرید اینترنتی، ترس باشد. این ترس دلیلی جز عدم اعتماد ندارد. این عدم اعتماد تا حدودی منطقی است اما نه زمانی که از اعتبار و کیفیت آن فروشگاه اطمینان خاطر داریم.

حال این سوال پیش می آید که این اطمینان خاطر از کجا به وجود می آید؟ جواب ساده است. در دنیای آنلاین این روزها که همه ، هر تجربه ای را به اشتراک می‎گذارند به راحتی می‎توان با تحقیق و جست و جو از صحت کیفیت هر برندی مطمئن شد. کافی است سری به صفحه اینستا بزنید و با چند جست و جوی ساده نظرات مردم را بخوانید.

به غیر از این، خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد که شاید از چشم خیلی از ما دور مانده باشد و یا حتی با آن آشنایی کامل نداشته باشیم از این رو در ادامه، چند مورد از مزایای آن را بررسی خواهیم کرد.

قابلیت تعویض و مرجوع کالا

یکی از قابلیت های خرید اینترنتی این است که اگر خریدار بعد دریافت سفارش خود بنا به دلایلی از خرید خود رضایت نداشت می‎تواند آن را با کالای دیگری تعویض کرده و یا کلا پس دهد.

خیلی‎ها شاید با این خصوصیت خرید اینترنتی آشنا نباشند و در صورت عدم رضایت، تلاشی برای اطلاع‎رسانی شکایت خود نکنند.

علاوه بر این، با این خصوصیت مشکلاتی مثل ارسال اشتباه سفارش به راحتی حل خواهد شد.

 دسترسی نامحدود به تمام محصولات

در فروشگاه‎های بزرگی مثل آجیل که تنوع محصولات بسیار زیاد است، احتمال اینکه محصول دلخواه‎تان از چشم دور بماند بسیار زیاد است. یکی از مزیت‎های فروشگاه‎های اینترنتی آجیل آن است که محصولات را بر اساس طیف مشخصی دسته‎بندی کرده‎اند. از این رو دسترسی به تمام محصولات بسیار ساده و راحت است. به غیر از این، با قابلیت جست و جو به راحتی می‎توانید محصول دلخواه و مورد نیازتان را جست و جو کرده و به سادگی پیدا کنید.

از طرف دیگر بارها پیش آمده به قصد خرید محصول خاصی از منزل خارج شده و ترافیک چند ساعته را تحمل کرده‎اید و به هزار زحمت خود را به فروشگاه رسانده‎اید اما متأسفانه به دلیل عدم موجودی محصول مورد نیازتان به در بسته خورده‎اید و این در حالی ست که در فروشگاه‎های آنلاین آجیل اگر با چنین مشکلی روبه رو شوید تنها کافی است با شماره‎های پشتیبانی و یا راه های ارتباطی دیگر تماس بگیرید تا آن محصول را برای شما شارژ کنند.

خدمات ۲۴ ساعته

بزرگ ترین مزیت خرید اینترنتی، خدمات ۲۴ساعته و عدم محدودیت زمانی ست. دیگر لازم نیست زمانی مشخصی را برای خرید برنامه ریزی کرد و در یک مدت زمانی مشخص این کار را انجام داد بلکه در هر زمانی از شبانه روز و در هر مکانی و با صرف کمترین زمان ممکن می‎توانید سفارش خود را ثبت کنید و علاوه بر صرفه‎جویی در زمان، درگیر ترافیک و ازدحام صف‎های خرید نشوید.

مقایسه قیمت ها

با استفاده از فروشگاه‎های گسترده ی اینترنتی به راحتی می توانید اطلاعاتی که نیاز دارید را قبل از خرید با جست و جو به دست بیاورید که یکی از آنها آشنایی با سطح قیمت هاست. با مقایسه قیمت‎ها می‎توانید ارزان‎ترین و مناسب‏ترین محصولی که مدنظرتان است را انتخاب کنید. علاوه بر این‎، معمولا فروشگاه‎های اینترنتی برای حفظ مشتری در مناسب‎های مختلف تخفیف‎های خوبی را ارائه می‎دهند که می‎توانید از از مزایای آن بهره‎مند شده و خرید اقتصادی‎تری داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی فاصلهها را از بین میبرد

شاید بیشتر ما این تجربه را داشته باشیم که که به دلیل عدم دسترسی به یک فروشگاه معتبر و معروف در یک شهر یا حتی کشور دیگر از بهره مندی از آن خدمات یا محصولات محروم شده ایم. فروشگاه‎های اینترنتی این مشکل را نیز حل کرده‎اند چراکه فاصله‎ی شما با فروشگاه تنها چند

کلیک است. شما به راحتی می‏توانید از هر جای دنیا و البته به لطف پست، از هر فروشگاهی در سراسر دنیا خرید کنید و یا از خدمات آن مستفیذ شوید.

حذف مراجعه حضوری به فروشگاه

با حذف مراجعه‎ی حضوری به فروشگاه مزایای زیادی نصیب مشتری خواهد شد که شاید حتی کسانی که تجربه‎ی خرید اینترنتی هم دارند متوجه آن نشده‎اند. از جمله مزایای آن می‎توان به عدم نیاز به حمل کالای  خریداری شده اشاره کرد. مشتری بعد از ثبت سفارش خود به راحتی می تواند خرید خود را درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید.

همچنین با عدم مراجعه ی حضوری به غیر از کاهش آلودگی و رهایی از ترافیک، نه تنها در زمان که در صرف پول هم صرفه جویی می کنید چراکه در شهر های بزرگ برای رسیدن به مقصد باید هزینه ی زیادی را متقبل شوید و این در حالی ست که از ترافیک سنگین شهر چشم پوشی کنیم.

 

در پایان باید خاطر نشان کرد با توجه به بازار رقابتی که امروزه با گسترش تکنولوژی به وجود آمده، بسیاری از برند ها برای رضایت مشتری های خود تمام تلاش خود را انجام می دهند. یکی از این روش ها، راه اندازی فروشگاه اینترنتی ست. کسب و کار ها با این کار سعی دارند که مشتری را بیشتر از پیش راضی نگه دارند و خدمات بهتری را به آنها عرضه کنند که تحویل رایگان سفارش یکی از آن هاست.

بنابراین در روزهایی که پیشرفت تکنولوژی کیفیت زندگی انسان را دگرگون کرده لازم است که بیشتر از قبل به آن اعتماد کرده و از خرید های سنتی که به ماندن در صف و اتلاف وقت منجبر می شود اجتناب کنیم.

به همین دلایل است که برند برادران حسینی برای ارائه خدمات بهتر و کامل تر و جلب رضایت بیشتر مشتریان، فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نموده است تا بیشتر از پیش در کنار مشتریان خود باشد و به سؤلات آنها پاسخ داده و خواسته‎های مشتری‎های را شناسایی و در صدد تأمین آن‎ها برآید.