دمنوش گل گاو زبان

8,200 تومان

خرید دمنوش گل گاو زبان

مزایای مصرف و خرید دمنوش گل گاوزبان

خرید دمنوش گل گاوزبان و مصرف آن خواص و فواید بسیاری دارد که در حفظ سلامت بدن بسیار مقوی است.

ضد التهاب

دمنوش گل گاوزبان خواص ضدالتهابی دارد و برای درمان آکنه و جوش­های پوستی بسیار موثر است. استفاده از گل گاوزبان به مرور موجب صافی و روشنی پوست می­شود. گل گاوزبان برای درمان التهاب کلیه هم مفید است.

کاهش قند خون

مصرف و خرید دمنوش گل گاوزبان برای افراد دیابتی توصیه می­شود تا با کاهش قند خون و تنظیم آن سلامتی خود را به دست آورند.

تقویت سیستم ایمنی بدن

ویتامین ث و فلانوئیدهای موجود در دمنوش گل گاوزبان باعث بالا بردن سیستم ایمنی بدن می­شود. تقویت سیستم ایمنی، بدن را در مقابل حمله انواع ویروس­ها و میکروب­ها محفوظ نگه ­می­دارد.

تنظیم فشار خون

آنتی اکسیدان موجود در دمنوشگل گاوزبان موجب بهبود عملکرد سیستم گردش خون می­شود و با کاهش فشار خون بالا، خطر ابتلا به انواع بیماری­های قلبی و عروقی و انواع سکته­ها را کاهش می­دهد. مصرف و خرید دمنوش گل گاوزبان به مرور موجب تنظیم فشار خون می­شود.

 آرامش بخش

دمنوش گل گاوزبان با تقویت اعصاب و روان، موجب کاهش اضطراب و استرس می­شود. استفاده مداوم گل گاوزبان با رفع ناراحتی­های اعصاب موجب شادی و آرامش روانی می­شود.

درمان اختلالات خواب

تقویت اعصاب، کاهش استرس و آرامش، خوابی راحت به ارمغان می­رساند و از برای رفع اختلالات خواب و بی­خوابی­ها، یک لیوان دمنوش گل گاوزبان حاجت بخش است.

 

رفع عفونت دستگاه ادرار

سدیم و پتاسیم موجود در دمنوش گل گاوزبان، ادرار آور است و هرچه میزان دفعات ادرار افزایش یابد موجب خروج عفونت از دستگاه ادرار می­شود.

لاغری

دمنوش گل گاوزبان با خاصیت تقویت اعصاب، پرخوری عصبی را کنترل کرده و از بین می­برد و موجب لاغری و کاهش وزن می­شود.

خریداران قبلی، این کالاها را نیز خریده اند:
مــحصولات مرتبط