پسته اکبری دستچین نمکی

773,600 تومان

  • 1کیلو گرم
  • 500گرم
  • 250گرم

خرید پسته اکبری دستچین نمکی

پسته انواع و شکل های گوناگونی دارد گروهی از آنان کشیده وباریک و گروهی دیگر گرد و درشت هستند. از این رو به آن ها اسامی مختلفی داده شده است که پسته ی اکبری یکی از این انواع است. این پسته در میان گروه پسته های کشیده قرار می‌گیرد و مغز آن نیز درشت و کشیده است. ایران یکی از تولید کنندگان انبوه پسته اکبری است این نوع پسته جزء آجیل های لوکس برای صادرات محسوب می‌شود.

پسته اکبری انواع گوناگونی دارد پسته اکبری نمکی یکی از آنهاست. این پسته به دلیل نمکی بودن برای افرادی که فشار خون پایین دارند بسیار مناسب است. پسته نمکی به خاطر طعم شور خود مورد استقبال قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان به عنوان تنقلاتی سالم و مفید از آن استفاده کرد زیرا به تقویت مغز و ذهن بسیار کمک می‌کند.

خوردن پسته می‌تواند مانند آرام بخش عمل کند.این مغز خوراکی ضد سرطان است. مصرف این مغز خوش مزه روشی است طبیعی برای پیشگیری از بیماری هایی مانند پارکینسون و آلزایمر. این ابر ماده غذایی قابلیت های فراوانی دارد مصرف منظم پسته می‌تواند سطح قند خون را تنظیم کند.

این آجیل طبعی گرم و خشک دارد به همین دلیل کسانی که طبعی گرم دارند باید به صورت معتدل آن را مصرف کنند. پسته از سکسکه مداوم پیشگیری می‌کند. امروزه مردم از پسته استفاده های زیادی می‌کنند؛ در سالاد، بستنی، غذا و ... این ماده غذایی مفید استفاده می‌شود. خوردن پسته برای سلامت چشم مهم است و می‌تواند در پیشگیری از ابتلا به بیماری های چشمی کمک کند.

خریداران قبلی، این کالاها را نیز خریده اند:
مــحصولات مرتبط