پسته فندقی شور

561,000 تومان

  • 1کیلو گرم
  • 500گرم
  • 250گرم

خرید پسته فندقی شور

خرید پسته فندقی شور

پسته فندقی نسبت به باقی اقلام پسته سایز کوچک تری دارد. این نوع پسته به خاطر ظاهر گرد و فندق مانندی که دارد نام پسته فندقی را به خود اختصاص داده است.
مرکز کشت پسته در ایران شهر های رفسنجان، کرمان، زرند و سیرجان و قسمت هایی از خراسان می باشد.

خواص پسته:

فراوانی پتاسیم موجود دز پسته باعث شادابی و رشد مو و تقویت فولیکول های سر می شود. پسته حاوی مواد مغذی مانند کربوهیدرات، آهن، کلسیم، روی و مس می باشد. پسته به علت داشتن آهن باعث خون سازی می شود و کمبود خون را از بین می برد. مواد مغذی سرشار پست باعث تقویت ذهن و مغز می شود.

آرام بخش اعصاب بوده و قلب را تقویت می کند. فیبر موجود در پسته، معده را تقویت کرده و به هضم هرچه بهتر مواد غذایی و تقویت دستگاه گوارش کمک بسیاری می کند. آنتی اکسیدان موجود در پسته رادیکال های آزاد را خنثی کرده و از بروز انواع سرطان جلوگیری می کند. آنتی اکسیدان موجود در پسته همچنین سطح انسولین خون را تنظیم می کند و برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند بسیار مفید است.

ویتامین B6 موجود در پسته به تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند و در جلوگیری از انواع عفونت و سرطان نقش بسیار مهمی دارد. بیوتین موجود در پسته علاوه بر تقویت ساقه مو به مرطوب کنندگی، جوان سازی و انعطاف پذیری پوست کمک شایانی می کند. یکی دیگر از مهم ترین خواص پسته تقویت بینایی و سلامت چشم است. توصیه می شود افرادی که دچار فشار خون بالا هستند از نوع خام این پسته استفاده کنند.

خریداران قبلی، این کالاها را نیز خریده اند:
مــحصولات مرتبط