آجیل ساده

ترکیبات :پسته بادامی لعابی - کدو گوشتی - تخمه جابانی - بادام زمینی لعابی - بادام زمینی طعم دار

287,000 تومان

  • 1کیلو گرم
  • 500گرم
  • 250گرم

خرید آجیل ساده

این نوع آجیل مخصوص مصرف روزانه می باشد.
آجیل مخلوط دارای پسته فندقی است که به خاطر ظاهر گرد و کوچک نسبت به بقیه ی انواع پسته نام فندقی را به آن نسبت داده اند؛ این پسته از رفسنجان دریافت می شود. پسته فندقی تقویت سیستم ایمنی بدن را بر عهده دارد. پسته دارای انواع ویتامین هایی است که ضامن سلامتی انسان است.
مورد دیگر موجود در این آجیل بادام زمینی است که با سرکه و سبزیجات طعم دار شده است. بادام زمینی منبع غنی از پروتئین است. بادام زمینی بطور عمده از سرطان ها و بیماری های قلبی جلوگیری می کند و تولید اسید نیتریک را در بدن افزایش می دهد. همچنین آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی خسارات ناشی از رادیکال های آزاد را جبران می کند و باعث جوان تر شدن پوست می شود. آهن و کلسیم موجود در بادام زمینی باعث انتقال اکسیژن به خون می شود و باعث سالم ماندن استخوان ها و جلوگیری از پوکی آن ها می شود.
گزینه بعدی تخمه کدو سایز کوچک است. از خواص تخمه کدو می توان به وجود کربوهیدرات، پروتئین، چربی، فسفر، منگنز، آهن و مس اشاره کرد. و در انتها تخمه جابانی یا ژاپنی. این نوع تخمه بر خلاف باور عموم از جابان، منطقه ای در دماوند به دست می آید و دشمن سرسخت پوکی استخوان است. کالری موجود در تخمه جابانی باعث بهبود کم خونی و بی اشتهایی و سوء جذب می شود.

خریداران قبلی، این کالاها را نیز خریده اند:
مــحصولات مرتبط