با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز جنب و جوش و فعالیت مردم شدت می گیرد و همه به دنبال انجام فعالیت های آخر سال خود هستند. یکی از کارهای اصلی مردم در این زمان خرید مایحتاج ضروری برای پذیرایی از مهمانان در ایام عید می باشد. در این میان آجیل پای ثابت همه مهمانی ها است. خرید آجیل یکی از برنامه های اصلی خانواده های ایرانی در بهبهه ی پایان سال می باشد. اما با توجه به گرانی های اخیر یکی از دغدغه های مردم آگاهی از قیمت آجیل شب عید ۱۴۰۱ می باشد که با آگاهی از قیمت ها بتوانند خرید مطمئن تر و به صرفه تری داشته باشند. ما در این مقاله می خواهیم قیمت آجیل شب عید را برای شما عزیزان بیان کنیم.

سوالی که بسیار پیش می آید این است که چه آجیلی بخریم؟ آجیل شب عید معمولا عبارت است از:

  • پسته: کله قوچی، اکبری،احمدآقایی،فندقی
  • کشمش سبز و مجلسی
  • بادام زمینی
  • بادام هندی
  • تخمه: تخمه کدو و تخمه آفتابگردان
  • فندق
  • نخودچی

همه این آجیل ها دارای خواص فراوانی هستند و برای بدن بسیار مفیدند. بنابراین بهتر است علاوه بر خرید در شب عید ، از آنها در دیگر اوقات نیز استفاده کنیم. اما اکنون تمرکز ما برروی قیمت شب است و میخواهیم در ادامه در مورد آن صحبت کنیم.

تقریبا طی یکی دو سال اخیر شاهد تورم بسیاری در اکثر اقلام ضروری مردم بوده ایم. طبیعتا در قیمت آجیل نیز این تورم خود را نشان داده است. همین موضوع باعث شده است مردم در مورد خرید آجیل عید با احتیاط بیشتری عمل کرده و به قیمت آجیل شب عید حساس باشند. اما گروه آجیل و خشکبار برادران حسینی همواره تلاش خود را کرده است تا با ارائه راهکارها و پیشنهادات مختلف، تمامی اقشار بتوانند از  خرید آجیل شب عید ۱۴۰۱ بهره مند شوند.

یکی از این راهکارها ارائه سبدی از محصولات مختلف با قیمت های مختلف بوده که باعث شده تمامی افراد با بودجه های مختلف بتوانند از  آجیل شب عید استفاده کنند. موضوع مهم در این مورد توجه به کیفیت آجیل بوده که اولویت اول مجموعه آجیل و خشکبار برادران حسینی می باشد. یعنی در عین اینکه قیمت محصولات مناسب باشد از بالاترین کیفیت نیز برخوردار باشند.

 

خرید و قیمت آجیل شب عید 99

قیمت آجیل شب عید ۱۴۰۱:

در این بخش به بیان قیمت های آجیل شب عید به تفکیک هر دسته خواهیم پرداخت. طبیعتا با توجه به شرایط موجود قیمت ها دچار تغییر می شوند. اما برای آگاهی از قیمت های به روز محصولات به صفحه قیمت آجیل مراجعه نمایید.

قیمت انواع آجیل شب عید ۱۴۰۱: (به روز رسانی ۵/۱۱/۱۴۰۰)

در فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار برادران حسینی طیف مختلفی از آجیل به فروش می رسد که دست خریداران برای خرید آجیل شب عید بسیار باز می باشد. قیمت آجیل شب عید ۱۴۰۱ در جدول زیر مشخص شده است. قیمت ها بر اساس هر واحد یک کیلوگرم محاسبه شده است.

 

 

قیمت آجیل  قیمت
آجیل شیرین ۳۳۸٫۵۰۰ تومان
آجیل ساده ۱۴۷٫۷۰۰ تومان
آجیل مغز سفارشی ۴۰۹٫۳۰۰ تومان
آجیل مغز سنتی ۴۲۳٫۶۰۰ تومان
آجیل مغز کچاپ ۴۸۳٫۴۰۰ تومان
آجیل ممتاز ۲۲۳٫۲۰۰ تومان

 

قیمت انواع مغز آجیل شب عید ۱۴۰۱: (به روز رسانی ۴/۱۱/۱۴۰۰)

مغزها جزئی جدایی ناپذیر از آجیل شب عید هستند. برخی از مشتریان تمایلی به استفاده از آجیل های مخلوط شب عید ندارند و می خواهند خودشان مغزهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. مجموعه آجیل و خشکبار برادران حسینی برای این دست از مشتریان عزیز نیز، با کیفیت ترین مغزها را فراهم کرده است. قیمت انواع مغز آجیل شب عید ۱۴۰۱ در جدول زیر قابل مشاهده است.

قیمت انواع پسته قیمت
پسته احمد آقایی لوکس خام ۳۲۷٫۳۰۰ تومان
پسته احمد آقایی لوکس ۳۲۷٫۳۰۰ تومان
پسته احمد آقایی لوکس زعفرانی ۳۳۷٫۰۰۰ تومان
پسته اکبری دستچین ۳۳۶٫۳۰۰ تومان
پسته اکبری ۳۱۳٫۰۰۰ تومان
پسته اکبری دستچین خام ۳۳۶٫۳۰۰ تومان
مغز پسته خام ۵۵۱٫۴۰۰ تومان
مغز پسته نمکی ۵۶۱٫۴۰۰ تومان
پسته احمد آقایی لوکس نمکی ۳۳۷٫۰۰۰ تومان
پسته اکبری دستچین نمکی ۳۴۵٫۷۰۰ تومان
پسته بادامی ۲۸۵٫۵۰۰ تومان

 

قیمت انواع بادام قیمت
بادام منقا شور ۲۶۶٫۰۰۰ تومان
مغز بادام خام ایرانی ۳۸۰٫۵۰۰ تومان
مغز بادام درختی ریز نمکی ۲۵۳٫۲۰۰ تومان
مغز بادام نمکی ایرانی ۳۸۹٫۰۰۰ تومان
بادام زمینی با پوست خام ۷۹٫۲۰۰ تومان
بادام زمینی با پوست شور ۷۹٫۲۰۰ تومان
بادام هندی تفت سنتی ۳۹۴٫۰۰۰ تومان
بادام هندی خام ۳۸۴٫۵۰۰ تومان
بادام هندی درشت ۴۱۲٫۷۰۰ تومان
بادام هندی ریز ۳۸۴٫۵۰۰ تومان
بادام هندی زعفرانی ۴۲۸٫۵۰۰ تومان
بادام هندی کچاپ ۳۸۴٫۵۰۰ تومان
مغز بادام زمینی ریز (۲۵۰ گرمی) ۱۳٫۸۰۰ تومان
مغز بادام زمینی آستانه ۱۱۵٫۷۰۰ تومان
مغز بادام زمینی کچاپ (۲۵۰ گرمی) ۲۰٫۷۵۰ تومان
مغز بادام زمینی پوست کنده خام (۲۵۰ گرمی) ۱۹٫۷۰۰ تومان
بادام سنگی ۹۱٫۵۰۰ تومان
بادام هندی تفت داده بی نمک ۳۹۰٫۰۰۰ تومان
بادام منقا ایرانی خام ۳۵۸٫۲۰۰ تومان
بادام برزیلی ۹۲۵٫۰۰۰ تومان

 

قیمت انواع فندق قیمت
فندق با پوست خام لوکس ۲۵۴٫۰۰۰ تومان
فندق با پوست شور ۲۲۵٫۰۰۰ تومان
مغز فندق شور ایرانی ۵۴۶٫۰۰۰ تومان
مغز فندق خام ایرانی ۵۰۶٫۳۰۰ تومان

 

قیمت انواع گردو قیمت
گردو با پوست ایرانی ۱۴۸٫۲۰۰ تومان
مغز گردو ایرانی ۳۲۸٫۴۰۰ تومان

 

تاکنون از قیمت آجیل شب عید ۱۴۰۱ آگاهی پیدا کردیم. حالا می خواهیم نکاتی را برای خرید هر چه بهتر آجیل شب عید خدمت شما بیان می کنیم.

همان طور که مشخص شد در بهبهه پایان سال تب خرید آجیل داغ است. به همین دلیل ممکن است برخی از سودجویان به دنبال فروش محصولات قدیمی خود باشند. پس در درجه اول از فروشگاه های معتبر و مطمئن آجیل مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

در مرحله بعد به نکاتی که در ادامه بیان می شود توجه داشته باشید تا یک خرید آجیل مناسب داشته باشید و جلوی مهمانانتان سرافراز باشید.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید آجیل عید توجه به ذائقه خودتان و مهمانانتان می باشد. اگر از این ذائقه آگاهی ندارید می توانید از مغزها و آجیل های محبوب استفاده کنید. پسته، فندق و بادام زمینی جزء مغزهای همیشه محبوب هستند. در کنار این ها می توانید کمی میوه خشک یا چیپس میوه هم اضافه کنید که می تواند تکمیل کننده آجیل شب عید شما باشد.

نکته آخر نیز توجه به مقدار آجیلی است که می خواهید بخرید. هر فرد به طور تقریبی بین ۴۰ تا ۵۰ گرم آجیل مصرف می کند. اگر حدود ۲۰ نفر مهمان داشته باشید باید تقریبا یک کیلو آجیل شب عید تهیه کنید. اما این موضوع هم به مهمانان شما بستگی دارد.

برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز آجیل و خشکبار به صفحه قیمت آجیل مراجعه نمایید.