برای همه ما پیش آمده که به هنگام تماشای برنامه ای تلویزیونی میل به خوردن تنقلات را در خود احساس کرده باشیم. چه بهتر که بتوانیم خوراکی های مفید را در مابین تنقلات خود جای دهیم. یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی فوتبال و همانطور که همه می دانند پای ثابت فوتبال همان تخمه است. شکستن تخمه در حین بازی فوتبال آنقدر تکرار شده که دیگر به نوعی سنت در آمده است.

آجیل و خشکبار برادران حسینی این یار دیرینه فوتبال را در مزه ها و انواع مختلفی برای شما فراهم آورده است تا هر ذائقه و سلیقه ای بتواند از این خوردنی خوشمزه نهایت لذت را ببرد. یکی دیگر از تنقلات خوشمزه برای بیشتر کردن لذت فوتبال ذرت بو داده است. خوردنی ای کم کالری، خوشمزه و مغذی.

گرچه توصیه همه برای فصول سرما خوردن میوه هایی چون پرتقال به دلیل آنتی اکسیدان بالایی آن هاست بد نیست بدانید ذرت بو داده به میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان بیشتر در خود ذخیره کرده و همان طور که طعمش برای شما لذت زیادی به همراه دارد بدنتان را نیز در مقابل میکروب ها مقاوم می کند. همچنین فیبر فراوان آن به تناسب اندام و زیبایی و جوان سازی پوست کمک به سزایی می نماید.

دیگر خوراکی ای که می تواند برای چنین مواقعی کاملا مناسب باشد و جلو ما را از خوردن خوارکی های مضر بگیرد؛ آجیل های مخلوط هستند. همان طور که همه می دانیم هر دانه در آجیل منبع سرشاری از انواع ویتامین ها و چربی های مفید برای بدن است. برادران حسینی از این بابت اطمینان کسب کرده اند که در آجیل های مخلوط خود تمام دانه های مغذی موجود بوده و در اختیار خریداران محترم قرار گیرد. چه بهتر است بتوانیم برای هر یک از تفریحات خود که یکی از الزامات آن تنقلات است، چیزی را در نظر بگیریم که مانند تمامی این دانه های زمینی، سلامت ما را تضمین کرده و در عین حال خوشمزه هم باشند.