شکلات آیدین فندقی

390,000 تومان

  • 1کیلو گرم
  • 500گرم
  • 250گرم

خرید شکلات آیدین فندقی

فواید خرید شکلات آیدین فندقی و مصرف آن

این شکلات از ترکیب فندق و کاکائو ساخته می شود. درست است که شاید بگویید خرید شکلات فوایدی ندارد اما سخت در اشتباه هستید؛ در اینجا به بررسی انواع خواص آن می پردازیم.

 کاهش کلسترول

در بدن ما انسان ها  دو نوع کلسترول موجود است که میتوان آن را به دو دسته تقسیم کرد؛ خوب و بد. شکلات فندقی آیدین باعث کم شدن کلسترول بد شده و کلسترول خوب را افزایش داده و تعادل را بین این دو برقرار می­کند.

کلسیم و منیزیم موجود در شکلات فندقی آیدین

خرید شکلات آیدین فندقی به همگان توصیه می­شود تا با بهره­مندی از کلسیم و منیزیم، آن عضلات و استخوان­ها مقاوم شوند. فندق در بهبود سلامت و استحکام بخشی به استخوان­ها کمک می کند.

شکلات آیدین فندقی دارای آنتی اکسیدان است که مانع از ورود و جذب رادیکال­های آزاد به بدن می­شود. در صورت وجود رادیکال آزاد در بدن، با قدرت سموم و مواد زائد را حذف می­کند. افزایش سطح آنتی اکسیدان بدن موجب سلامت پوست و کاهش چین و چروک می­شود.

انرژی زا بودن

 خرید شکلات آیدین فندقی و مصرف آن انرژی مورد نیاز بدن را تامین می­کند. مزه و طعم فوق­العاده عامه پسندی دارد. کودکان و بچه­های در حال رشد، جوانان و نوجوانان و حتی افراد مسن همگی می­توانند از آن استفاده کنند.

کاهش کم خونی توسط شکلات فندقی آیدین

 شکلات آیدین فندقی حاوی مقدار قابل توجهی اسید فولیک است، که خطر ابتلا به کم­ خونی و فقر آهن را کاهش می­دهد. ویتامین­های موجود در فندق زمینه سلامت پوست و مو را فراهم می­کند.

آنتی اکسیدان موجود در فندق، خاصیت ضد سرطانی دارد و مانع از ابتلا به انواع سرطان می­شود. شکلات آیدین فندقی، تشکیل شده از فندق و کاکائو است و جزو تنقلات سالم به حساب می­آید.

شکلات آیدین فندقی با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و افزایش جریان گردش خون، به سلامت بدن کمک می­کند.

خریداران قبلی، این کالاها را نیز خریده اند:
مــحصولات مرتبط